top of page

הוראות הגעה

למגיעים מנתיבי איילון

נסיעה בנתיבי איילון עד למחלף קק"ל,

יורדים מהכביש המהיר לכיוון מזרח (ימינה למגיעים מהדרום ושמאלה למגיעים מהצפון), חוצים את הצומת עם רחוב בני אפריים ולאחר 3 רמזורים פונים שמאלה לרחוב פנחס רוזן, בצומת הקרוב פונים ימינה לרחוב דבורה הנביאה, בפנייה הראשונה ימינה נכנסים לרחוב אריה דיסנצ'יק.

למגיעים מכביש 4 (ת"א חיפה הישן)

נסיעה בכביש 4 עד למחלף מורשה,
יורדים מהכביש המהיר לכיוון מערב (ימינה למגיעים מהצפון ושמאלה דרך הנתיב הימני לעליה על הגשר למגיעים מהדרום), ממשיכים בנסיעה בנתיב הימני ועולים על הגשר במחלף הכפר הירוק,  בצומת המרומזר על הגשר פונים שמאלה לכיוון הכפר הירוק (שילוט לכיוון רמת גן / בני ברק ), נוסעים על רחוב משה סנה עד לפיצול המזלג (צומת הפיל) וממשיכים על משה סנה בנתיב השמאלי, לאחר צומת הפיל ברמזור השני פונים שמאלה לרחוב דבורה הנביאה, בפנייה הראשונה ימינה נכנסים לרחוב אריה דיסנצ'יק.

למגיעים מכיוון בני ברק / רמת גן (קניון איילון)

עוברים את קניון איילון לכיוון צפון (על הגשר) ולאחר הירידה מהגשר ממשיכים ישר בצומת על רחוב פנחס רוזן, פונים ימינה לרחוב דבורה הנביאה, בפנייה הראשונה ימינה נכנסים לרחוב אריה דיסנצ'יק.

המבנה "בית רביבים" נמצא לאחר כמה עשרות מטרים מצד ימין (מס' 9) ואנו נמצאים בקומת המרתף.

איפה מחנים את הרכב  ?

ברחוב דיסנצ'יק וברחוב ארם משה המקיפים את המבנה ישנה חנייה בכחול-לבן בשפע. החניה בתשלום בין השעות 15:00-19:00 בלבד ובכל שעות היום האחרות החניה ללא תשלום.

ברחובות דבורה הנביאה וטבנקין התוחמים את רחוב דיסנצ'יק ישנה חניה ללא תשלום (אפור) בשפע בכל שעות היום ובמרחק דקת הליכה מהאולפן.

נא לא להחנות את הרכבים בחניית המבנה האחורית. אלו חניות פרטיות השייכות לבעלי העסקים בבניין בלבד.